heei babes ;)

jag har kommit på en sak :P
visst jag är inte den killar drömmer om och jag är heller inte deras förstaval. men jag är iaf mej själv!

jag :P

visst jag är tjock, jag vet det du behöver inte skrika jävla fetto efter mej.
visst jag är ful, det betyder inte att behöver säga; fan va ful du är.
visst jag är kort, så du behöver inte kalla mej jävla dvärg.
jag vet alla dessa sakerna, jag ser mej i speglen varje dag!
och det gör inte dej varken smalare, snyggare eller längre!
jag är inte dum mot dej för att du är 1,77, jag kallar inte dej för jätte!
jag är inte elak mot dej bara för att du är jättesmal, jag kallar inte dej jävla vandrande pinne!
jag är inte dum mot dej för att du har killar efter dej, jag kallar inte dej för varken hora eller fejk!
och jag är inte avundsjuk på dej heller.
men jag accepterar dej, precis som du är.

så snälla varför kan inte du acceptera mej?

tänk lite innan du säger något till någon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback