haai <3

mår lite bättre idag, armen gör ont som fan. men jag ångrar inget. bara morsan inte ser ngt så är allt bra.
ska upp till stallet sen, vill inte, orkar inte, måste.
skola imon, måste prata med Helena. ska prata med hampus också, och kanske michelle om hon kmr-.-
hoppas armen får läka nu... vill inte ha massa blodiga ärr när jag ska ha festen. vill inte att dom ska veta. spec inte nellie, om hon kommer. hon skulle inte klara det. inte ens min mormor gjorde det. hon tror att det är michelles fel. det är fan inte michelles fel! hon är en av de få som hjälpt mig. men de fattar ju inte min mormor...
men men, jag klarar mig nog


'*-☆I gotta keep fighting☆-*'




over and out // feliciaa johansson♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback