Heej<3

sry att ja inte skrev igååh, men älsk va här till typ halv 11 och när han åkt så duscha jag, sen va jag så jälka trött att jag var tvungen att gå o lägga mej för att ja skulle hinna upp o packa.

men iaf gårdagen;
jag försökte få tag på michii men de va iprincip omöjligt, för hon låg o sov(o sov till typ 4 :O)
men åkte in iaf, blev nt mkt alls gjort i väntan på älsk, blev inget köp av hårförg heller, menmen får väl fixa de en annan gång,
sen kom ´älsk  vid typ halv 3 elr ngt sånt. sen va vi hos min mormor tills typ halv 7.
sen typ va här o sen åkte han ju vid halv 11.

nyårs afton imon, o då åker jag till skänninge :D o då kmr ja nog inte att skriva här :(
men får skriva en samman fatting när ja kommer hem sen, ska ju inte va iväg så länge:)
ajaah
toddles my darlings<33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback