Helluh Helluh <3

skrev inget igååh, förlåt men hade ingen tid + att jag va jättetrött.
men men iaf igåååh så skulle jag ju åkt till älski, men han kom hit ist. blev massa knas men fixade sig rätt snabbt sen.
Han skulle åkt me 10 tåget, men de var föresenat sen missade han det, sen blev det att han tog bussen ist :P så dåe va han framma vid typ lite över 11. Medans detta hänt hade jag tagit bussen in till stan och gått hem till min mormor, och ätit frukost, för det hann jag inte med innan ja skulle ta bussen.  sen när han väl kom fram så blev det massa mys :) sen så kom min gammel mormor och gammel morfar, så då fick han träffa dem med. sen så gick vi  för han skulle köpa "lite" godis sa han, så dåe var det bara att leta upp en godis affär med mkt godis. jo visst han skulle ju bara ha "lite"  godis med, fan han köpte 1,5 kg :O :S 
sen mötte vi som tur väll va, min gammel mormor och gammel morfar, som skjussa oss hem.
sen när vi va hemma, titta vi på tv, seen massa myyys, tänker inte skriva va som hände häär  (A) *BlinkBlink*
ajaah idag så ska man upp till stallet o fixa sen hem o sova för är sketa trött.
toddles my darlings <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback