heejs<33

kom hem förrigår men rätt sent så skrev inget då. va rätt trött efter typ 5-6 timmar i bil : P
och i gååh va jag på födelsefest för gammel mormor o gammel morfar
men iaf här kmr en samn fatt av helgen:)

onsdag, 30/12-09:

packade förfullt för att jag skulle åka dagen efter. mitt i allt ringde nicke o frågade om jag kunde ta mej till ronneby. jag ba ehm jag vet inte ingen e typ hemma. men jag kan ringa lite folk och se om ngn kan skjussa mej.
ringde till min morbror.. inget svar där. sen ringde jag till min mormor. o som tur väl va så svarade hon. så frågade jag om hon kunde skjussa mej, o de kunde hon. så då va de bara att packa klart o ringa nicke o säga att ja hade fixat skjuss. sen va de bara att vänta...
efter typ 2 ½ timme va jag i ronneby :P
gjorde inte så mkt när jag väl va där. sen skulle man sova där..

torsdag, 31/12-09:

upp kl 6 på morgonen fö att hinna med en långdusch, o de tog la en 20 minuter.  sen låg man och läste i typ en halv timme en timme. innan alla andra hann komma upp :P haha.
sen va de att kolla så allt va med, så man inte glömmde ngt. åt lite frukost o sen va de inte så mkt mer att göra, mer än att vänta på tesse(nickes mamma maggans bästakompis) och svante, hennes lilla son, som till en början va rädd för mej :P hahah
sen när dom kommit va de bara till att packa in allt i hennes bil. sen bar det av till skänninge! efter ett tag så stannade hon till för att tanka. sen fortsatte vi. efter några mil stannade vi för att äta ofc blev de på Mc Donlads :Pahah
Efter vi ätit, så bar det av vidare. efter ett antal timmar va vi äntligen framme!
då va de bara att asa in allt från bilen, och känna sig som hemma ^^
svante som innan va rädd för mig, hade nu blivit "kär" i mig, och ville ha all min uppmärksamhet^^ alla tyckte att de va jättegulligt, elr aah alla utom nicke, som nog mer elr mindre va avensjuk på den lille killen som tog den uppmärsamheten han brukade ha/få än att han tyckte de skulle vara gulligt på något sätt.
när de kom till att bestämma va ja skulle sova, sa maggan att ja skulle sova i deras rese säng. men de ville varken jag elr nicke ;) (aa' hihi.
menmen seen va de byta kläder, och sätta sig till att äta en god nyårs middag. sen efter vi ätit, va de till att byta kläder och gå ut lite^^  kolla runt lite.. sen gick vi in igen fö de kl va typ bah halv 10 10 elr ngt sånt. så vi gick in ingen. och då passade jag på att sminka mej ^^ (aa'
sen gick vi ut ingen. gick runt rätt länge.  sen tillslut stötte vi på några som nicke kännde, pga att ja nästan fick en hjärtattack pga deras raketer :P :S
snackade lite me dom, sen gick vi, sen mötte vi dom igen o då så skulle dom till ngn fest. så vi hänkade, så vi gick hem till lillen/lilleman. chillade lite o lyssna på musik. sen så fixade han poolen o startade bastun, så då började några basta. o nicke fick låna badbyxor, men de flesta badade i underkläderna, vilket jag oxå fick göra efter mkt om o men, från många som ville få mej att bada :P
efter ngn  timme elr ngt så hade vi gått från 5-6 pers till typ 15-20 pers :P haha
ahaaj vi badade o bastade till och från, fram tills runt halv 1 seeen leavade vi palcet kl 10 i 1 kanske:P
sen när vi kom hem igen så kollade vi/jag på tvn fram tills typ halv2 kröp jag till kojs, nicke kom runt 3 kanske elr ngt sådant. ofc väckte han mej när han väl fick försig att krypa till kojs ;) (aa'
sov rätt läänge seen heheh

fredag, 1/1-10:

vaknade runt typ 11 på morgonen, sen va de äta frukost fixa sig lite sen dra iväg för att gå på bio;
the twilight saga new moon.
jag tyckte den va jättebra, nicke tyckte den va mindre bra. efter bion gick vi runt lite, sen gick vi och fikade, efter fickan väntade vi på skjussen hem^^
på vägen hem stannade vi till för att köpa lite snacks :P
men blev en frida tidning och en cd skiva. Absolute dance winter 2010 :)
sen när vi kom hem, så tog vi de lite lugnt och sen blev de att kolla på en film Fame. blev de.^^
nicke ville inte se den så han satte sig framför datan och spelade HH. :P
filmen va jättebra!
sen när den va slut så gick jag upp. tvättade av sminket och satte på mej myskläderna. sen drog ja o nicke i säng^^
sov rätt läge seen ingen^^ hihi

lördag, 2/1-10:

vaknade runt 10 jävligt trött. och jätteledsen :( föratt ja skulle åka hem :(. pga att nickes morsa väkte oss.
låg kvar i sängen. jag ville absolut inte åka. men efter mkt om o men gick vi upp och åt frukost. sen va de bara att packa ihop o slänga ut grejerna i bilden. sen bar det av hemmåt..
efter ett tag stannade vi vid Mc Donalds för att äta. sen åkte vi vidare, och stannade till vid media markt, för att tesse skulle köpt en Wii, men de fanns ingen. men jag köppte ett nytt minnes kort på 4gb till mobilen^^.
sen blev det vidare hem.. 
sen efter ett antal timmar i bil var man hemma...

ajaah de va väll allt i korta drag.
toddless my darlings <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback